کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 27 / 3 / 1393برچسب:, توسط علی

کنار ِ پنجره سیگار می کشید … خسته بود ….

آنقدر خسته که یادش رفت بعد از آخرین پُک ،

سیگار را به پایین پرت کند … نه خودش را … ...

عکسهای غمگین از لحظات تنهایی, عکس های غمگین عاشقانه www.jazzaab.ir


نظرات شما عزیزان:

ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت14:10---2 تير 1393
وب خیلی زیبایی داری دوستم

taraneh
ساعت10:26---1 تير 1393
big like

رها
ساعت0:33---1 تير 1393

آدم ها فقط آدم هستند,نه بیشتر و نه کمتر...
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی,انها تو را می شکنند...
بینِ این آدم های آدم,فقط باید \"عاقلانه\" زندگی کرد؛
نه \"عاشقانه\"...


ریحانه
ساعت23:03---31 خرداد 1393
سلام ممنونم بهم سر زدی
وبت عالیه


رها
ساعت22:36---31 خرداد 1393
سلام باافتخار لینک شدی

zahra
ساعت19:39---31 خرداد 1393
سلام وب خوبي داري موفق باشي

پریا
ساعت19:15---31 خرداد 1393
وبلاگتون خیلی قشنگه...

رها
ساعت17:54---31 خرداد 1393
دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن

برای داغ کردن دستی که خوبی میکند !


maryam
ساعت17:28---31 خرداد 1393
بیااااااااااااااپست جدیدموبخون ببین قالبم خوبه؟

maryami
ساعت11:52---31 خرداد 1393
وبلاگت عالیه موفق باشی.به منم سربزن

پناه
ساعت11:49---31 خرداد 1393
واقعا وبلاگت زیباست به من هم سر بزن

maryam
ساعت10:58---31 خرداد 1393
خیلی مطالبت قشنگه روزی صدبارمیام تووبت...

بهار
ساعت11:05---30 خرداد 1393
سلااااااااااام
ممنون وب تو هم قشنگ بود بازم بهم سر بزن
خواستی بلینک


فاطمه
ساعت17:50---29 خرداد 1393
سلام
وبلاگت عاليه به وبلاگ من هم بيا.......


dina
ساعت17:00---29 خرداد 1393
آخی
آپم زودی بیا


مهدی
ساعت12:58---29 خرداد 1393
ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش

حانیه
ساعت9:11---29 خرداد 1393

این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش


نگار
ساعت23:00---27 خرداد 1393
حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد


دلخوری هـــــــایمـــــــان


دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان


و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن


تنها به من بگو


با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد


کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟
.


z67n65
ساعت22:42---27 خرداد 1393
وقتـــي نخـــواستنـت...

آروم بـکــش کـنـــــار...!

غــــم انـگيـــــز اسـت اگـــر تـــو را نـخـــواهـــد؛

مســـخـره اســت اگـــر نفهمــــي؛

احــمقـــانـــه اســت اگــــر اصــرار کـنـــي .


atefeh
ساعت22:40---27 خرداد 1393
خودکشی مضحک ترین کار احمقانه س...
واقعا ک...


mahsa
ساعت22:14---27 خرداد 1393
سلام وب زیبایی داری..مطالب عالیه
خوشحال میشم بهم سر بزنی و با تبادل لینک هم موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 98
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 542
بازدید کل : 32311
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک